Продавець Dvorik розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
633 відгуків
promo_banner

Команда Dvorik цінить Вашу увагу до нашого магазину. Але сьогодні ми вихідні. Скористийтесь можливістю оформити Ваше замовлення через корзину сайту, і ми ОБО'ЯЗКОВО Вам перетелефонуємо в першу чергу в наближчий робочий день. Хорошого Вам дня!!!

+380 (68) 595-11-76
+380 (66) 219-91-42
+380 (93) 219-91-42
ДВОРИК Насолоджуйтесь життям майбутнього вже сьогодні!
Кошик

Сітлодіодне освітлення. Використання та принципи

Сітлодіодне освітлення. Використання та принципи

Одним з шляхів енергозбереження в освітлювальній техніці, особливо у сфері побутового освітлення, є використання світлодіодних ламп, які використовуються для прямої заміни ламп розжарювання, так звані ретрофітні лампі, об'єм виробництва та номенклатура котрих з кожним роком зростання.

Підвищення ефективності та потужності світлодіодних ламп не закінчується на появі нових діодів, воно включає в себе і розробка схематичного та конструктивного рішення світлодіодних випромінювачів і безпосередньо ламп, що повинні мінімізувати існуючі недоліки в світлодіодному освітленні.

Порівняно малогабаритний корпус ламп розжарювання створює ряд проблем в потужних світлодіодних лампах – петрофітах, пов’язаних із відводом тепла, розсіювачем світла та можливістю пропускати світло. Багато типів потужних ламп із впаяними світлодіодними модулями на плоскому радіаторі не забезпечують ефективний пасивний відвід тепла від світло діодів і кут розсіювання світлового потоку більше 120-160 градусів. Вони потребують у ряді випадків використання додаткової світлорозсіюючої оптики та суттєвого збільшення площі та об єму радіатора лампі, що знижує світлову віддачу та досить сильно підвищує її кошторис. Одним із шляхів вирішення цих проблем являється використання в лампах – петрофітах ефективних світлодіодних модулів (SMD).

Також, потрібно розглянути і інший напрямок освітлення.

Маркетингові дослідження, що досить часто проводяться на замовлення торговельних мереж магазинів, доводять, що емоційна атмосфера в торговельному приміщенні, значною мірою формується правильним є освітленням. Вона спонукає покупця до покупки нарівні з логікою та необхідністю здійснення покупки. Враховуючи такі дослідження, та правильну побудову освітлення, рівень продажів можна підвищити на 30-50%.

Сучасні світлодіодні технології дають можливості створити системи освітлення з самими оптимальними параметрами для освітлення різних товарів та продуктів.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner